O nový digitální prvek v instore Pumy se zasloužil projektor Epson EB-G7200

Projektor Epson rozsvítil tvarovou projekci Puma od UGO! Media

O nový digitální prvek v instore Pumy se zasloužil projektor Epson EB-G7200

Kreativita a originalita se necení pouze v umění. Výrobce sportovního oblečení Puma, chtěl jedinečnost své značky ukázat v rámci svých obchodů, k čemuž využil projekci do tvaru logotypu - divoké pumy. Vytvořit vizuálně zajímavý nosič dokázal právě pomocí projektoru Epson EB-G7200W a speciální projekční fólii DUAL MIRROR od UGO! Media.

Nové originální uchopení brandingu v pobočce

Společnost Puma, která se specializuje na výrobu sportovního oblečení, vybavení a obuvi, chtěla ve vybraných department storech vyniknout mezi ostatními značkami a upozornit kolemjdoucí zákazníky na svůj brand. Upoutat pozornost přirozeným způsobem a přitom nabídnout i vizuálně zajímavou podívanou chtěla Puma jedinečným a srozumitelným sdělením. S tímto zadáním také oslovila svou retailovou společnost EYELEVEL, která se obrátila na firmu UGO! Media, jakožto na odborníka v oblasti projekčních fólií. Výsledkem je nový a atypický digitální nosič ve tvaru zvířete - pumy, na který je promítán imagový spot projektorem Epson EB-G7200W. Možnost projekce přitom umožňuje speciální projekční fólie společnosti UGO! Media.

Unikátní a zcela nový vizuální prvek začal oslovovat zákazníky v  retailových pobočkách v Mnichově, Stuttgartu a Paříži a jeho účelem je upoutat a zvýšit přirozený zájem zákazníků o značku Puma v rámci celého department storu. Zpracování a užití technologií umožnilo vytvořit natolik zajímavý digitální nosič, že jej společnost Puma zařadila mezi retailové digitální prvky a oficiálně jej nazvala Puma Iconic Logo Cat.

„Projekt Puma Iconic Logo Cat stojí na kreativitě nápadu a zároveň na kvalitě použitých technologií. Pomocí projekční fólie od UGO! Media a projektoru Epson EB-G7200W, který na pumu neustále promítá pohyblivý obsah, jsme z nosiče dokázali udělat opravdu poutavou podívanou. Jeho instalace i celý proces navíc proběhl zcela bez problémů, takže klientovi přinesl naprosto uspokojivý výsledek, “ uvádí Marek Kolařík, zakladatel a obchodní ředitel UGO! Media

Spojení dokonalé technologie a kreativního zpracování

Tento atypický digitální nosič v shop-in-shopu brandu Puma vyniká především proto, že nabízí nový vizuální prvek v retailu. Speciální instore instalace využívá projekční fólii společnosti DUAL MIRROR od UGO! Media, jež právě jako autor stojí za kreativním uchopením projektu. Na zmíněnou projekční fólii promítá projektor společnosti Epson EB G7200W  přibližně třicetisekundový imagový spot. Obsah na nosiči je přehráván externím media playerem zapojeným do projektoru Epson EB-G7200W  prostřednictvím USB portu. Dokonalá spolupráce projektoru Epson EB-G7200W řady G a projekční fólie DUAL MIRROR dává interierovému prvku nový rozměr. Pokud tuto projekční fólii zrovna projekce nesvítí, chová se jako zrcadlo v prostoru. Pokud se promítán obraz, zajišťuje oboustrannou projekci, protože nosič jej rovnoměrně rozkládá na obě strany. Projekční fólie přitom využívá tvarový výřez ve tvaru logotypu klienta, a tak je konečný dojem z této zcela originální imagové podívané silně propojen s brandem společnosti Puma. Výsledná tvarová projekce je novým formátem instore digitální komunikace.

„Ačkoli nemáme od zadavatele ani klienta k dispozici tvrdá čísla týkající se přímého vlivu tohoto vizuálního řešení na prodeje v obchodní jednotce, považujeme projekt za velmi úspěšný už jen proto, že jej společnost Puma zařadila do standardu pro vybavení svých poboček“ dodává Marek Kolařík, zakladatel a obchodní ředitel UGO! Media