Kompatibilita kazet T080 s inkoustovými tiskárnami

Upozornění pro zákazníky – Kompatibilita kazet T080 s inkoustovými tiskárnami

Kvůli ukončení výroby součástky aktuálně používané v inkoustových kazetách T080 (Kolibřík) musela společnost Epson tyto kazety přepracovat.

Nově přepracované kazety nemusí být nadále kompatibilní s následujícími modely tiskáren, které tak mohou vyžadovat aktualizaci firmwaru, aby nové přepracované inkoustové kazety rozpoznaly:

Pokud máte jeden z modelů tiskáren uvedených výše, může být v závislosti na vaší verzi firmwaru nutné aktualizovat firmware tiskárny. Níže najdete seznam verzí firmwaru, které je nutné aktualizovat a verze firmwaru, které aktualizaci nevyžadují.

Verze firmwaru dotčených modelů tiskáren

Verze firmwaru, které je nutné aktualizovatVerze firmwaru, které není nutné aktualizovat
Fototiskárna Stylus model R265FR2167FR1372
FR2568FR2073
Fototiskárna Stylus model R360AZ2968AZ1472
AZ236A
AZ176B
Fototiskárna Stylus model RX560GU2067GU1472
GU2167GU0674
GU1168GU2885
GU2568GU2086
GU206A
GU096B

Jak zjistíte, jakou verzi firmwaru má vaše tiskárna?

Ukázkový obrázek:
Upozornění: Pro kontrolu verze firmwaru tiskárny musí být v tiskárně všech šest inkoustových kazet a všechny musí obsahovat inkoust.

Časté otázky


Po instalaci nové originální inkoustové kazety Epson se mi zobrazila zpráva „Inkoustovou kazetu nelze rozpoznat.“ Co mám dělat?To znamená, že vaše tiskárna může vyžadovat aktualizaci firmwaru. Abyste zjistili, zda vaše tiskárna vyžaduje aktualizaci firmwaru, zkontrolujte, jakou verzi firmwaru máte (viz pokyny výše). Pokud vaše tiskárna vyžaduje nový firmware, kontaktujte zákaznickou podporu společnosti Epson.
Proč už nové originální inkousty Epson v mé tiskárně nefungují?Kvůli ukončení výroby určité součástky musela společnost Epson tyto kazety přepracovat.
V důsledku přepracování kazety mohou modely fototiskáren Epson Stylus R265, R360 a RX560 vyžadovat aktualizaci firmwaru.
Bude se mi zobrazovat v budoucnu při instalaci inkoustové kazety zpráva „inkoustová kazeta nebyla rozpoznána“?Ne, po aktualizaci firmwaru vaší tiskárny by se vám tato zpráva při instalaci kazety již zobrazovat neměla. Tato zpráva se nicméně může zobrazit, když je nutné vaši inkoustovou kazetu vyměnit.
Pokud se vám zobrazí zpráva „Inkoustovou kazetu nelze rozpoznat.“ poté, co jste kazetu nainstalovali a správně funguje, jednoduše dotčenou inkoustovou kazetu vyměňte za originální kazetu Epson. Vaše tiskárna a inkoustové kazety budou nadále normálně fungovat.
Jak zjistím, zda je má inkoustová kazeta jednou z nových přepracovaných kazet?Nové přepracované inkoustové kazety jsou pro účely identifikace na štítku na hřbetu kazety označeny hvězdičkou (*).
Budu i nadále dostávat upozornění na nízký stav inkoustu předtím, než dojde inkoust?Kvůli přepracování kazety se v monitoru stavu již nebudou zobrazovat upozornění na nízký stav inkoustu. Hladiny inkoustu lze však stále kontrolovat a monitorovat pomocí grafického displeje v monitoru stavu.
Co se stane, když je zapotřebí inkoustovou kazetu vyměnit?Kvůli přepracování kazety se vám může v případě, že je nutné novou inkoustovou kazetu vyměnit, v monitoru stavu zobrazit následující zpráva: „Inkoustovou kazetu nelze rozpoznat.“ V tomto okamžiku vyměňte inkoustovou kazetu běžným způsobem.
Má tato změna vliv na kvalitu originálního inkoustu Epson?Kvalita inkoustu Epson se nijak nezměnila. I nadále budete moci využívat vysokou kvalitu a spolehlivost originálního inkoustu Epson.

Servis a podpora

Pokud máte další otázky nebo obavy, kontaktujte centrum zákaznických služeb společnosti Epson na adrese www.epson.cz/support