Thank you!
Více informací o tom, jak společnost Epson nakládá s vašimi osobními údaji, naleznete v našich zásadách ochrany soukromých údajů.
Pošlete nám níže své kontaktní údaje a expert ze spole?nosti Epson vás bude kontaktovat:
Více informací o tom, jak společnost Epson nakládá s vašimi osobními údaji, naleznete v našich zásadách ochrany soukromých údajů.
Všechny tiskárny a skenery můžete snadno spravovat a ovládat1 na dálku. Získáte plnou kontrolu včetně funkcí pro instalaci, konfiguraci, monitorování, správu a odstraňování potíží vašich zařízení, což přináší vyšší produktivitu a finanční úspory.
StáhnoutDíky Epson Device Admin se zjednoduší komplikovaná práce se správou a monitorováním všech tiskáren a skenerů. Je kompatibilní se širokou řadou síťových tiskáren a skenerů a umožňuje ovládat všechna tato zařízení prostřednictvím jednoho chytrého a intuitivního rozhraní. Stáhněte si Epson Device Admin a spravujte všechna zařízení.
Díky službě pro správu sítě a konzistentním nástrojům (používání jednoho nástroje pro více účelů) můžete ušetřit čas a omezit zmatek při obsluze. Toto ucelené řešení umožní vašim firemním zákazníkům vzdáleně instalovat, konfigurovat, monitorovat, spravovat, řešit potíže a zabezpečit prostředí pro tisk a zpracování obrazových materiálů.
Toto inovativní řešení od společnosti Epson navíc pomáhá zvyšovat produktivitu koncových uživatelů, protože maximalizuje dobu provozu zařízení a proaktivně řeší problémy. S jeho pomocí můžete jednoduše vytvořit soupis zařízení, který obsahuje číslo a typ každého z nich a také informace o vybraných možnostech nastavení.
Epson Device Admin umožňuje administrátorům informačních technologií řídit správu zařízení podle konkrétních potřeb. Například mohou zařízení třídit podle geografického umístění nebo typu. Hlavní skupina může být pojmenována po městě, dílčí skupiny lze přiřadit v rámci daného města k jednotlivým budovám nebo kancelářím a další dílčí skupiny se mohou vytvořit v rámci každé budovy pro každé patro nebo oddělení.
Při uvedení Epson Device Admin na trh bylo podporováno více než 400 síťových zařízení Epson, včetně laserových tiskáren a řady WorkForce Pro, velkoformátových tiskáren a skenerů. Toto číslo roste s tím, jak společnost Epson přináší na trh další produkty.
Epson Device Admin nabízí intuitivní uživatelské rozhraní, které rychle provádí složité operace. Uživatelské rozhraní je navrženo tak, aby bylo efektivní a intuitivní, takže snižuje počet kroků potřebných k dokončení úloh a optimalizuje softwarové operace.
Monitorovací funkce shromažďuje souhrnná data ze zařízení a může generovat stavové a analytické sestavy, které pomohou zajistit, že si tisková infrastruktura zachová pokročilou a profesionální úroveň výkonu. Ředitelé informačních technologií nebo techničtí ředitelé mohou na základě sestav, které se týkají využívání zařízení a které mohou automaticky dostávat do svých e-mailových schránek, kontrolovat náklady nebo plánovat rozpočet.
Pokud chcete využívat výhody BEZPLATNÉHO softwaru Epson Device Admin, můžete si ho stáhnout zde a okamžitě zlepšit efektivitu své infrastruktury
STÁHNOUTV konzoli Epson Device Admin mohou správci informačních technologií zobrazit podrobné informace o jednotlivých zařízeních, jako je připojení k síti, množství spotřebního materiálu a počet výtisků. Chcete-li mít rozšířenou kontrolu nad využíváním a stavem zařízení, lze nastavit automatické generování sestav a výstrah.
Pro jedno zařízení můžete snadno vytvořit šablonu konfigurace a pak ji snadno naklonovat pro všechna zařízení.
Správce informačních technologií může určit v každém oddělení nebo kanceláři odpovědnou osobu, které budou prostřednictvím e-mailu zasílány informace o událostech nebo výstrahách.
Díky kompatibilitě Epson Device Admin s tiskárnami Epson WorkForce Pro, firemními skenery a velkoformátovými tiskárnami můžete konzistentně spravovat všechna zařízení Epson.
Efektivně monitorujte stav spotřebního materiálu pomocí pokročilých e-mailových výstrah.
Správce zařízení vám může pomoci šetřit čas: dokáže rychle a automaticky zjistit IP adresy nových zařízení, snadno nastavit skupiny i s nimi související funkce monitorování a konfigurovat nebo změnit nastavení síťového zařízení pro nasazení nebo po instalaci.
Správcům a ředitelům informačních technologií, kteří chtějí mít kontrolu nad rozpočty a provozními náklady, mohou pokročilé nástroje reportingu Epson Device Admin pomoct zodpovědět následující otázky: „Jaký je poměr využívání barevného a černobílého tisku? Jsou zařízení využívána nadměrně nebo nedostatečně? Jak se meziměsíčně mění míra využívání zařízení?“
Epson Device Admin je vybaven funkcemi pokročilé správy, jako je přizpůsobitelné nasazení všech zařízení, spolehlivé výstrahy, proaktivní/prediktivní správa spotřebního materiálu a konfigurace a monitorování zařízení. Přidejte nejnovější zařízení a uplatněte stávající podnikové zásady pomocí jediného kroku: stačí je přidat do existujících skupin, což šetří čas a zjednodušuje správu.
Pomocí historických sestav můžete rozpoznat zařízení, kterým hrozí nedostatečné využití nebo která mají konkrétní funkci, jíž lze použít, když se změní potřeby vaší firmy.
Vytvářejte libovolné skupiny zařízení na základě jejich umístění, typu nebo modelu – získáte tak snadnou správu a můžete mít svůj majetek pod kontrolou.
Zobrazte stav zařízení, konfiguraci, výstrahy, skupiny, spotřební materiál a řešení problémů – vše na jediné obrazovce.
Microsoft Windows 7 SP1 32-bit/64-bit, Microsoft Windows 8 32-bit/64-bit, Microsoft Windows 8.1 32-bit/64-bit, Microsoft Windows 10 32-bit/64-bit, Microsoft Windows 2008 32-bit/64-bit, Microsoft Windows 2008R2 64bit, Microsoft Windows 2012/2012R2 64bit.
Vyšší produktivita a menší dopad na životní prostředí bez kompromisů.
Podrobné informaceChcete-li získat další informace o Epson Device Admin, jednoduše vyplňte své údaje a zástupce společnosti Epson vás bude kontaktovat.
Pro stažení BEZPLATNÉHO softwaru Správce zařízení je nutné, abyste o sobě zadali několik údajů.
Přidání do košíku proběhlo úspěšně