Epson Print Admin

Bezpečné prostředí v kombinaci se snadno použitelným administrativním rozhraním pro zvýšení produktivity, cílů v oblasti životního prostředí a zvýšení efektivity.

EPSON PRINT ADMIN

Kontrola, zabezpečení a efektivita

Epson Print Admin je serverové řešení, které vyžaduje ověřování uživatelů prostřednictvím čteček karet, přihlašovacích jmen, hesel a PIN kódů. Tím vytváří zabezpečené prostředí pro tisk, skenování a kopírování. Nabízí také další funkce, jako je naskenování dokumentu a jeho odeslání uživateli, informační oznámení pro zaměstnance a zdokonalené nástroje pro správu. Tyto funkce přispívají ke zvyšování produktivity a pomáhají plnit cíle v oblasti ochrany životního prostředí.

Funkce Advanced Workflows umožňují správcům snadno vytvářet profily skenování se snímáním, zpracováním a doručováním dokumentů do předem definovaných cílů, včetně služeb cloudových úložišť. Automatické snímání umožňuje vytvářet prohledávatelné PDF, PDF/A ve 29 jazycích, oddělovat úlohy podle čárových kódů, pojmenovávat složky a dokumenty pomocí zónového OCR, čárové kódy, přeskočení prázdné stránky a mnoho dalšího.

Výhody používání aplikace Epson Print Admin

  • Vyšší produktivita

    Ušetřete čas přizpůsobením uživatelského rozhraní profilům zaměstnanců. Funkce naskenování dokumentu a jeho odeslání uživateli umožňuje odeslat naskenované dokumenty ověřeným uživatelům stisknutím jediného tlačítka. Uložením skenů do předem definovaných složek je možné vyhnout se jejich nesprávnému zařazení. Současně se zvyšuje uživatelské pohodlí.

  • Bezpečné použití zařízení

    Ověřování uživatelů v řešení EPA chrání před neoprávněným přístupem –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ výsledkem je bezpečný tisk, skenování a kopírování.

  • Snadná správa

    Řešení EPA nabízí pokročilé funkce tisku, kopírování a skenování z jediného webového rozhraní. Rozhraní je snadno přístupné, jednoduše se používá a pomáhá rychle optimalizovat všechna vaše zařízení.

  • Snadná integrace

    EPA lze hladce integrovat do své IT infrastruktury s místní databází uživatelů nebo adresářovými službami, jako je Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Cloud Directory, Google Secure LDAP.

  • Omezení plýtvání

    S řešením EPA se dokumenty tisknou až tehdy, když uživatel úlohu uvolní na kompatibilním zařízení. Eliminuje se tím riziko zanechání soukromých materiálů v tiskárně. Současně se snižuje plýtvání papírem, zdroji a časem, které způsobují nevyzvednuté dokumenty.

  • Vzdělávání zaměstnanců

    Nastavte oznámení, která vám pomohou vzdělávat zaměstnance, aby tiskli odpovědně. Omezíte tak zbytečný plnobarevný tisk již v okamžiku vytvoření tiskové úlohy.

  • Kontrola a monitorování nákladů

    S pravidly pro úspory nákladů vestavěnými v řešení EPA máte vše pod kontrolou. Získejte přístup k sestavám z jakéhokoli webového prohlížeče nebo naplánujte automatické vytváření sestav a jejich zasílání e-mailem na vaši adresu. Použijte připravenou sestavu nabízenou řešením EPA nebo vytvořte sestavy ze svých vlastních dat. Pokud jsou vaše potřeby náročnější, využijte výhody pokročilých funkcí, jako je nastavení kvót a použití kreditních a fakturačních kódů.

  • Bezproblémový záznam dokumentů do cloudových služeb

    Skenujte dokumenty přímo do služeb OneDrive pro firmy, SharePoint Online, Microsoft Teams a Google Drive.

  • Tisk bez ovladačů z cloudových služeb

    Přistupujte k dokumentům SharePoint Online, OneDrive pro firmy a Microsoft Teams přímo z panelu multifunkčního zařízení a tiskněte je.

Jak získat aplikaci Epson Print Admin

Chcete-li se dozvědět více, kontaktujte svého místního prodejce nebo nás.

Ušetřete peníze a omezte svůj dopad na životní prostředí

Díky snadnému výběru dokumentů, které se mají vytisknout, můžete eliminovat hromady papíru, který leží kolem tiskáren. Dokumenty sledují uživatele tiskárny a odstraňují nejčastější příčiny tiskového odpadu při současném zvýšení zabezpečení dokumentů. Každé pravidlo může způsobit odeslání oznámení vlastníkovi tiskové úlohy – toto oznámení představuje snadný způsob, jak vzdělávat uživatele o odpovědném chování, například při barevném tisku velkých dokumentů. Organizace mohou sledovat a přidělovat náklady na tisk, skenování a kopírování služeb podle rozpočtového střediska nebo klienta – EPA sleduje a podává reporty o fakturačních službách zadaných do multifunkční tiskárny pro snadné účetnictví a sledování. Správci mohou nastavit fakturační kódy, které organizacím umožňují spravovat a sledovat náklady podle uživatelů, oddělení, projektů a nákladových středisek.

Řešení pro firmy

Společnost Epson nabízí kompletní sadu pokročilých tiskových a skenovacích řešení, která pomáhají firmám snadno řídit instalaci, konfiguraci a provoz tiskového prostředí. Sada Epson Solutions Suite vám pomůže s pracovními postupy, zabezpečením, správou flotily, vzdálenými službami a integrací třetích stran.

Kompatibilní modely pro Epson Print Admin

Specifikace a systémové požadavky

Server

Operační systémyMicrosoft Windows Server 2016 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials/Standard/Datacenter)
Windows 10 (x64) (Pro/Enterprise/Education)1
Windows 11 (Pro/Enterprise/Education)1
Virtuální prostředíHyper-V verze 2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0
VMWare vSphere verze 4.1, 5.5, 6.0, 7.0
Doporučená databázeMicrosoft SQL Server 2017 Express dodávaný s instalátorem EPA x64
** Kompatibilita s **databázíMicrosoft SQL Server 2016/2017/2019/2022
Požadavky na **** serverCPU: 2 GHz (x64) nebo rychlejší, 2 jádra nebo více/s pokročilými pracovními postupy EPA: procesor 2 GHz (x64) nebo více, 4 jádra nebo více.
Paměť RAM: 2 GB (doporučujeme 4 GB nebo více) / s pokročilými pracovními postupy EPA: RAM 4 GB (doporučení 8 GB nebo více)
Minimální volné místo na pevném disku: 50 GB nebo více
Ovladač a oznamovací nástroj klientaMicrosoft Windows Server 2008 SP2 nebo novější (Standard/Enterprise/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2008R2 SP1 nebo novější (Standard/Enterprise/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2012R2 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2016 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2019 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2022 (Essentials/Standard/Datacenter)
Microsoft Windows Server 2025 (Essentials/Standard/Datacenter)
Windows 7 SP1 nebo novější (Professional/Enterprise)
Windows 8.1/10/11 (Professional/Enterprise/Education)
Mac OS X 10.8.5 nebo novější
Chrome OS 110 nebo novější2
Software.Net Framework 4.6.2 nebo novější

Správa

Webovým systémem podporované jazykyangličtina, francouzština, italština, němčina, španělština, portugalština, holandština, ruština, ukrajinština, čeština, polština, maďarština, dánština, finština, řečtina, norština, rumunština, slovenština, švédština, turečtina, japonština, tradiční čínština, jednoduchá čínština, korejština
Správa uživatelůMístní databáze, Active Directory, Open LDAP, Microsoft Entra ID, Microsoft Entra DS, Google Workspace, Google Secure LDAP
Podpora importu/exportu uživatelských dat prostřednictvím CSVAno
Podpora služby Active Directory:Windows Server 2016
Windows Server 2019
Windows Server 2022
Windows Server 2025
Synchronizace služeb adresářeAno, uživatelé a skupiny
Zásady pro heslaAno (pouze místní uživatelé)
Uzamčení účtuAno

Server SMTP

OvěřováníBez ověřování, SMTP ověřování (CRAM-MD5, PLAIN, LOGIN Authentication), POP před SMTP, Microsoft Exchange Online / Outlook.com
ŠifrováníBez šifrování, StartTLS, SMTP přes TLS

Webový server

IIS (Microsoft Internet Information Services)8.0, 8.5, 10.0

Údržba

SystémProtokol správce, systémový protokol, zálohování systému, protokol ladění

Funkce

Hlavní funkceŘízení nákladů, zabezpečení, uvolňování tiskových úloh, zvýšení produktivity díky personalizovanému uživatelskému rozhraní a funkcím, skenování do cloudových služeb, pravidla a zásady, vykazování
Metoda ověřeníIdentifikační karta, přihlašovací jméno/heslo, PIN kód
Automatická registrace uživatele pomocí identifikační kartyAno
Přímý tiskAno
Bezpečné uvolňování tiskových úlohAno
Automatické uvolnění úlohy při přihlášeníAno
Nastavitelné automatické odstranění neuvolněných úlohOd 1 hodiny do 720 hodin
Možnost povolit/zakázat podle uživatele a skupinyAno
Podpora personalizovaných funkcíAno
Přizpůsobitelný design panelu zařízeníAno
Funkce uživatelského webového rozhraníInformace o uživateli, seznam čekajících úloh, historie, stahování ovladačů/klientů

Pravidla a zásady

Podporované režimyVynucená konverze, vzdělávání uživatelů
Podle typu pracovní poziceAno
Podle uživatele/skupinyAno
Podpora kvótyAno
Seznam nastavení nákladů na zařízeníJednoduché, Standardní, Pokročilé
Náklady na zařízení / skupinu uživatelůAno
Přizpůsobení upozornění uživatele na předem definovaný práh kvótyAno

Standardní funkce skenování do cílového umístění

Funkce přímého skenováníSkenování a automatické odeslání, skenování na FTP, skenování do síťové složky
** Podporovaný formát skenovaného souboru**PDF, PDF/A, JPEG, TIFF, multi-TIFF, PDF chráněné heslem
Cílové umístění skenováníSíťová složka (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), e-mail

Volitelné pokročilé pracovní postupy

Skenování do cloudových služebSharePoint Online, OneDrive pro firmy, Microsoft Teams a Google Drive
Tisk z cloudových služebSharePoint Online, OneDrive pro firmy, Microsoft Teams3
Podporované jazyky prohledávatelných souborů PDFangličtina, francouzština, italština, němčina, španělština, portugalština, holandština, čeština, polština, maďarština, dánština, finština, řečtina, norština, rumunština, slovenština, švédština, turečtina, arabština, hebrejština, japonština, tradiční čínština, jednoduchá čínština, korejština, ruština, ukrajinština, vietnamština, thajština, malajština
Formát **** skenovaného souboruPDF, PDF/A, prohledávatelný PDF, prohledávatelný PDF/A, kompaktní PDF, kompaktní PDF/A, BMP, PNG, JPEG, TIFF, multi-TIFF, PDF chráněné heslem
Přeskočení prázdné stránkyAno
Automatické oddělení úloh podlefixní počet stran, velikost souboru, prázdná stránka, patch kód, čárový kód, OCR
Nastavení automatického pojmenování souboruID uživatele, uživatelské jméno, skupina, název zařízení, čárový kód, OCR, datum/čas, počítadlo stránek, volný text
Automatické vytváření složek a nastavení pojmenováníPředvolený název naskenovaného souboru, ID uživatele, uživatelské jméno, skupina, název zařízení, čárový kód, OCR, datum/čas, počítadlo stránek, volný text **** skenováníSíťová složka (SMB), FTP(S), WebDav (HTTP(S)), e-mail, Microsoft SharePoint Server, OneDrive for Business, SharePoint Online, Microsoft Teams a Google Drive
Podpora **** čárových kódůUPC _EAN _JAN, ITF, CODE39, CODABAR, CODE128, Skenovací kód, PDF417, DataMatrix
Formát indexovacího souboruCSV, XML, TXT
Název indexovacího souboruNázev předvolby skenování, název naskenovaného souboru snímku, ID uživatele, uživatelské jméno, název skupiny, název zařízení, název serveru, datum/čas, čítač stránek, volný text
Obsah indexovacího souboruID uživatele, uživatelské jméno, název skupiny, název zařízení, název přednastavení skenování, čas zahájení/ukončení skenování, informace o snímku (šířka, výška, rozlišení, počet bitů snímku), číslo stránky, celkový počet stran při skenování, číslo stránky / celkový počet stran v dokumentu), čárový kód, typ čárového kódu, OCR, informace o oddělení práce, typ cílového umístění

Reporty

Uživatelé/skupinyNáklady, počet stran, počet stran podle velikosti papíru, tisk na základě pravidel
ZařízeníPočet stran, počet stran podle velikosti papíru
FakturaceNáklady, náklady podle skupiny
SystémSestava o hodnocení nákladů, sestava o prostředí, sestava o historii
Vytvoření přizpůsobitelné sestavyAno
Naplánované odeslání sestavy e-mailemAno
Naplánované odeslání sestavy do složky (SMB)Ano
Formát souboru sestavyHMTL, CSV
Nastavení ochrany uživateleSkrýt název souboru


1 Není kompatibilní s volitelnými pokročilými pracovními postupy
2 Pouze ovladač
3 Podporovaný formát souboru: PDF, DOCX, XLSX, PPTX

Budoucnost tisku s technologií Heat-Free

Přechod z laserové technologie na tiskárny s technologií Heat-Free vám umožní snížit spotřebu energie a omezit tak dopad na životní prostředí.

FAQs

Co je Epson Print Admin?

Epson Print Admin je serverové softwarové řešení, které firmám poskytuje centralizovanou kontrolu a zabezpečení nad jejich tiskem, skenováním a kopírováním.

Jaké jsou výhody používání aplikace Epson Print Admin?

Používání aplikace Epson Print Admin pro vaše zařízení přináší několik výhod. Tyto výhody zahrnují následující:

• vyšší produktivitu, protože čas ušetří přizpůsobením uživatelských rozhraní profilům zaměstnanců a uživatelé k nim mají přístup pouhým stisknutím tlačítka;
• bezpečné používání zařízení, protože ověřování chrání uživatele před neoprávněným přístupem;
• snadnou správu funkcí tisku, kopírování a skenování prostřednictvím jediného webového rozhraní;
• snadnou integraci s infrastrukturou IT a mnoho dalšího;
• snížení odpadu, protože dokumenty se tisknou až poté, co uživatel uvolní úlohu pomocí kompatibilního zařízení;
• vzdělávání zaměstnanců o odpovědném tisku, aby zbytečně nepoužívali barevný tisk;
• kontrolu a monitorování nákladů spojených se správou tisku.

Přečtěte si více o výhodách EPA

Jaký druh sledování a vykazování nabízí Epson Print Admin?

Epson Print Admin nabízí robustní sadu funkcí pro sledování a vytváření zpráv, které podnikům poskytují jasnou představu o jejich návycích při tisku, skenování a kopírování. Níže je uvedeno jen několik z nich:

• Sledování a přidělování nákladů: Uživatelé mohou kontrolovat podrobné sledování nákladů na skenování, tisk a kopírování. To pomáhá organizacím přesně kontrolovat náklady na tisk.
• Monitorování využití: Uživatelé mohou monitorovat objemy tisku a kontrolovat informace o aktivitě uživatele a používání zařízení. To pomáhá zjistit, kde lze dosáhnout zlepšení efektivity.
• Hlášení: Vytvářejí se podrobné zprávy o skenování a kopírování tisku. Za účelem analýzy konkrétních dat lze také provádět vlastní hlášení.
• Monitorování prostředí: Sledováním objemů tisku pomáhá systém organizacím monitorovat a snižovat množství papírového odpadu.
• Fakturační kódy: Uživatelé mohou přiřadit své úlohy ke konkrétnímu kódu. Poté můžete spustit sestavy a shromáždit informace o tom, kolik bylo účtováno za každý kód, nebo můžete vytvořit naplánované úkoly, které tyto sestavy automaticky generují pro analýzu.

Jak Epson Print Admin provádí ověřování uživatelů?

Aplikace Epson Print Admin podporuje několik různých metod ověřování a umožňuje správcům vybrat nejvhodnější možnost pro dané prostředí.

Některé z těchto metod zahrnují:
• ID uživatele a hesla: Uživatelé se mohou přihlásit zadáním svých informací na ovládacím panelu tiskárny.
• Identifikační číslo: Uživatelé se mohou ověřit pomocí jedinečného identifikačního čísla
• Ověřovací karta: uživatelé mohou jednoduše přejet nebo klepnout na své přístupové karty.

Je Epson Print Admin k dispozici v jiných jazycích?

Ano. Je podporováno 24 jazyků.

Je Epson Print Admin vhodný pro mou společnost?

Aplikace Epson Print Admin je určena speciálně pro malé a střední podniky. Nabízí také flexibilitu a škálovatelnost pro splnění jedinečných potřeb různých odvětví, včetně vzdělávání, zdravotní péče, výroby a logistiky, finančních služeb, vlády, právního a účetního oddělení. Epson Print Admin lze přizpůsobit různým skupinám ve vaší organizaci nebo dokonce jednotlivým uživatelům, což z něj činí univerzální řešení pro širokou škálu podnikových prostředí.

Chcete vědět víc?

Kontaktujte některého z našich obchodních zástupců a zjistěte, jak můžete snížit náklady a pracovat efektivněji

1 Determined in accordance with ISO/IEC 17629 showing the average of FPOT(sec) from the Office Category Test for default A4 simplex and duplex. For more information, please visit www.epson.eu/testing.